شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

مدل اقیانوس شناسی ROMS

بعد از ساعتها سر و کله زدن، بالاخره موفق شدم بخش plot مدل ROMS رو با موفقیت کمپایل کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
این مدل روی ویندوز هم قابل نصبه؟
لینوکس اوبونتو به طور مجازی (VMWARE)روی سیستم ام نصبه، اما نمیدونم این مدل رو چجوری نصب کنم. البته میدونم قبل از اون باد نت سی دی اف دانلود بشه. ولی از اونجاییکه کاملا مبتدی هستم و نه با لینوکس کارکردم( کد نویسی در صفحه ترمینالش) یه کم سردرگم شدم.
یه کم مطالب فرومش رو برای مبتدی ها خوندم. مشکل اینه که نمی دونم درست از کجا شروع کنم؟؟
چی کار کنم؟؟
سپاس

سلام
از فدورا استفاده کنید بهتر از اوبونتو هستش

مهدی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام آقای مجید خان،
آقا منم نمی تونم نصب بکنم
هرچی قسمت make تغییر میدهم بازم 500 تا ارور میدهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد