شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

در خصوص مدلهای اقیانوس شناسی ROMS ، HYCOM و SWAN

مدل HYCOM رو با موفقیت کمپایل کردم، هم زیر مجموعه plot با موفقیت کمپایل شد و هم خود مدل.


برنامه بعدی، ساختن bathymmetry برای این مدل هستش


در مورد مدلROMS مدل قبلا کمپایل شده بود، اما مشکلاتی در حین اجرا با استفاده از برنامه matlab وجود داره که به لینوکس مربوطه و نه به مدل. 


مدل SWAN، مدل مشهوریه که در ایران هم قبلا ازش استفاده شده، به دلیل اینکه ما ازش استفاده عملیاتی میکنیم کار کردن با اونرو هم تو برنامه قرار دادم.

این مدل هم روی ویندوز و هم روی لینوکس قابل اجرا است. البته بنده به دلیل هدف استفاده عملیاتی بیشتر بر روی استفاده از اون در لینوکس تمرکز خواهم کرد.

در این خصوص تهیه bathymmetry جدید برای این مدل در دست اقدام است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ

با سلام
رساله دکتری من در مورد مدل سازی عددی می باشد می خواهم مدل HYCOM کار کنم
میشه یه راهنمایی خلاصه در مورد نصب HYCOM در کامپیوتر و اینکه HYCOM بر روی ubuntu قابل نصب است یا خیر به من بدهید

مهدی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ق.ظ

با سلام
من کارشناسی ارشد فیزیک دریا از خرمشهر در سال 87 رو دارم و می خواستم کار تحقیقاتی با استفاده از مدل مایک21 و سوان انجام بدهم
در صورت امکان اگه بتونم از کمک شما استفاده کنم خوشحال می شم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد