شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

عضو سازمان نظام صنفی و مشاور در حوزه شبکه-اینترنت، سخت افزار-زیرساخت

آیا میتوان مدل WRF را بر روی UBUNTU نصب کرد!؟

اکثر کسانی که بنا به دلایلی به خصوص اجرای مدلهای عددی، مجبور به استفاده از لینوکس میشوند به سراغ لینوکس Ubuntu می روند و به دلیل محیط گرافیکی زیبا و خاص آن که شباهت بیشتری به ویندوز دارد نسخه desktop آنرا انتخاب میکنند.


البته این لینوکس تنها انتخاب و صد البته بهترین انتخاب نیست، به هر صورت ما در سیستمهای عملیاتی از توزیع متفاوتی از لینوکس نسبت به Ubuntu استفاده میکنیم. اما به دلیل استفاده بیشتر از Ubuntu این نیاز احساس شد که آیا مدل WRF بر روی لینوکس Ubuntu قابل کمپیال شدن می باشد!؟


به هر صورت مدل WRF و WPS با موفقیت بر روی لینوکس Ubuntu نصب گردید.

در صورتی که تمایل دارید از نحوه انجام این کار آگاه شوید، برای این وبلاگ پیام خصوصی ای حاوی اطلاعات تماس، مثلا ایمیل خود را ارسال نمایید.

نظرات 27 + ارسال نظر
حسین شهبازی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز
مطلبی در مورد نصب WRF رو ubuntu بر روی سایت قرار داده بودید
خواستم خواهش کنم در صورت امکان چگونگی نصب رو برای بنده بفرستید
خیلی ممنون می شم

راستی من با هر چه سریع تر کار با WRF رو یاد بگیرم و ازش run بگیرم . همچنین مدل CAMx رو
ممنون میشم اگر راهنماییم کنی

واقعا متشکرم

بهروز یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام آقای مجید خان،
آقا منم مثل این دوستمون آقا حسین، باید هرچه زودتر کار با wrf رو یاد بگیرم( هم نصب کردنش، هم راه اندازی) ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

مطی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

با سلام

می خواستم لطف کنید نحوه ی نصب نرم افزار WRF بر روی لینوکس را برایم ارسال نمایید.ببخشید، آیا من باید WRF-CHEMرا به صورت جداگانه نصب کرد یا وقتی WRF را نصب شود شامل آن هم می شود؟
ممنون می شوم اگر راهنمایی ام کنید.

آرزو یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
من هم به آموزش نصب wrf نیاز دارم اگه میشه راهنمایی کنید.
پیشاپیش ممنون.

آرزو چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
ببخشید میشه من رو یک بار دیگه راهنمایی کنید
البته من براتون میل زدم و مشکلم رو توضیح دادم
اگه میشه کمکم کنید
ممنونم

صدیقه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

با عرض سلام
من هم واسه پایان نامه ام نیاز به نصب سریع wrfدارم و باید هرچه سریعتر اون رو یاد بگیرم وخروجی بگیرم ممنون میشم اگه نحوه نصبش رو برام بفرستید وراهنمایی ام کنید
با تشکر

مهدی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام آقای مجید خان،
آقا منم باید هرچه زودتر کار با wrf رو یاد بگیرم( هم نصب کردنش، هم راه اندازی) ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
تا 2 ماه دیگه وگرنه مجبورم برم سربازی :دی

حسن جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

لطفا اگه میشه طریق نصب wrf رو بر روی لینوکس برای اینجانب ارسال نمائید

محمد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام.
من هم واسه پایان نامه ام نیاز به نصب سریع wrfدارم و باید هرچه سریعتر اون رو یاد بگیرم وخروجی بگیرم ممنون میشم اگه نحوه نصبش رو برام بفرستید وراهنمایی ام کنید
اگه میشه لطف کنید و به ایمیلم بفرستید.مرسی

سبا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

با سلام

بنده نیز برای پایان نامه ام نیاز به نصب و خروجی گرفتن از wrf هستم ممنون می شوم طریقه نصب و خروجی گرفتن از این نرم افزار را برایم بفرستفید.

با سپاس

فاضل یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام.من هم واسه پایان نامه ام نیاز به نصب سریع wrfدارم و باید هرچه سریعتر اون رو یاد بگیرم وخروجی بگیرم .آیا من باید WRF-CHEMرا به صورت جداگانه نصب کنم یا وقتی WRF را نصب کردم شامل آن هم می شود؟ممنون میشم اگه نحوه نصبش رو برام بفرستید وراهنمایی ام کنید
اگه میشه لطف کنیدبه ایمیلم بفرستید.مرسی

majid دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

با سلام.
من برای ارائه سمینار و پایان نامه نیاز به نصب wrf دارم. امکانش من رو راهنمایی کنید و اینکه چطور میتوانم یک آشنایی با یان نرم افزار پیدا کنم؟ و اینکه چطور میتونم بهش ورودی بدم و خروجی بگیرم.
با تشکر

حسین دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ق.ظ

با سلام دوست عزیز
من میخوام با wrf کار کنم و با ترکیب اون با rs و gis پایان ناممو انجام بدم ولی متاسفانه هیچ پیش زمینه ای از این نرم افزار ندارم.
اگذ بتونید راهنماییم کنید ممنون میشم.

fatemeh دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 ب.ظ

با سلام
من برای انجام یه پروژه میخواستم هر چه زودتر نرم افزار wrf رو یاد بگیرم ولی بیشتر کلاس های آموزشی اون در تهران یا شهرهای دیگه هست به همین خاطر نمیتونم شرکت کنم اگه شما یا کسی را که تو تبریز میشناسین که راهنماییم کنن خیلی ممنون میشم. شماره تماس: 01948652401
با تشکر

حامد باقریان پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:32 ق.ظ

با سلام و وقت بخیر.با تشکر از وبلاگ خوبتون. یه درخواستی هم داشتم، می خواستم ببینم شما در مورد wrf_hydro و کاربرد و نحوه اجراش هم میتونین به بنده کمک کنین. لطفا اگر حتی کوچکترین راهنمایی و کمک از دستتون برمیاد، یه پیام به ایمیل بنده بزنین

شریفی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:44 ب.ظ

با سلام.
لطفا در صورت امکان مراحل نصب WRF را در محیط ubuntu برای بنده ارسال بفرمایید.

hadi جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:57 ب.ظ

باعرض سلام و سپاس
لطفا اگر امکانپذیر هست در مورد نصب و کارکردن و خروجی گرفتن از مدل wrfدر محیط لینوکس برای بنده اطلاعاتتون رو بفرستین.karamian23@gmail.com ادرس ایمیل بنده هستش.ممنونم

hadi پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:41 ب.ظ

باسلام
لطفا در صورت امکان راهنمای نصب نرم افزار ورف در محیط لینوکس رو برای بنده به این ادرس ایمیل ارسال بفرمائید .ممنونم
karamian23@gmail.com

‍‍parsa چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:13 ب.ظ

amuzeshe wrf

e.s. چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
ببخشید میشه واسه من آموزش نصبشو بفرستین.
مچکرم

مهدی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 10:11 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشین
اگر امکانش هست نحوه نصب WRF را برای بنده ارسال نمایید

فاطمه جمعه 20 دی‌ماه سال 1398 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام
وقت بخیر
لطف میکنین برای کار با مدل wrf راهنماییم کنین؟

محمد جواد شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:26 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید
بنده هم مثل دوستان برای پایان نامه ام نیاز به نصب مدل wrf دارم در صورت امکان فایل راهنمای نصب را برای بنده نیز ارسال نمایید.
با تشکر

دوست من،
نصب WRF رو به صورت تجربی و با توجه به نیاز پروژه یاد گرفتم.
در این مورد جزوه خاص و یا فایل راهنمایی ندارم.

محمد جواد پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:11 ق.ظ

با سلام
میخواستم خواهش کنم طریقه ی نصب مدل WRF رو برای بنده هم ارسال بفرمایید.

sima پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام . وقتتون بخیر.
لطفا در مورد طریقه نصب مدل ورف و اجرای آن من را راهنمایی کنید.

با تشکر

مصطفی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام لطفا نحوه ی نصب و استفاده از مدل wrf را برای من هم بفرستید

فاطمه وطن پرست سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ق.ظ

باسلام بنده نیاز فوری به نصب لینوکس و اجرای مدل wrf دارم ممنون میشم اگه نحوه نصب و اجرا را برایم ارسال کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد